AWD یا 4WD؟ کدام سیستم بهتر است؟

جرثقیل کارگاهی نصب جرثقیل احتمالا بارها شنیده اید که در روزهای زمستانی و خصوصا در زمان بارش برف باید از لاستیک نصب انواع جرثقیل های مخصوص زمستان و روزهای برفی استفاده کنید و البته شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید جرثقیل برج که معتقدند تایر های ۴ فصل واقعا مناسب همهفصول هستند و در شرایط جوی نامساعد نیز عملکرد مناسب سرویس جرثقیل از خود نشان خواهند داد حتی شاید مالک یکدو دیفرانسیل باشید و تصور کنید که ۴ چرخ محرکشما از جرثقیل سقفی پس شرایط دشوار برفی بی آید حقیقت این است که هر دو تصور کاملا اشتباه هستند شاید چهارچرخ سرویس جرثقیل محرکشما در هنگام شروع حرکت مفید واقع شود، اما زمان پیچیدن و یا توقف ، هیچ کی از این برنمی آید جرثقیل زنجیری در حقیقت این تایرهای شما هستند که در هنگام توقف و پیچیدن به ک شما می آیند و کمپانی در یک ویدیوی جرثقیل سیم بکسلی فوق العاده این حقیقت را به تصویر کشیده است این ویدیو که توسط وب سایت پیدا شده است، در سال تعمیر و نگهداری جرثقیل ۲۰۰۹ میلادی تولید شده است؛ اما اعات ارائه شده در آن همچنان مفید هستند و به زیبایی عملکرد تایرهای قیمت جرثقیل برج زمستانی را به تصویر می کشند این ویدیو در یک پیست یخ تهیه شده است تا شرایط سخت جوی به بهترین جرثقیل خودرویی شکل شبیه سازی شود و مخاطرات ناشی از سهل انگاری در ایمنی ها را به بهترین شکل به تصویر می کشد نصب جرثقیل کمپانی تایر رک در تولید این ویدیو از ۳ دستگاه بی ام و سری ۳ استفاده کرده است یکی از این ها جرثقیل سقفی | جرثقیل سیم بکسلی به تایرهای تاانی، دیگری به لاستیک های ۴ فصل وآخر به تایرهای زمستانی مجهز است که با تماشای نگهداری جرثقیل عملکرد این ها، به سادگی به عملکرد مناسب تایرهای زمستانی پی خواهید برد یک سازمان ایمنی کانادایی جرثقیل دستی سیار با جمع آوری اعات مربوط به تایرهای زمستانی از سراسر دنیا، شامل آلمان و کانادا که در بخش هایی جرثقیل بوم خشک از آن استفاده از تایرهای زمستانی یک الزام قانونی است، به نتایج جالبی دست یه است بر اساس یه جرثقیل دست دوم | جرثقیل کارکرده های این سازمان کانادایی، تایرهای زمستانی سبب بهبود حرکت و توقف ها در شرایط جوی نامناسب می طراحی سازه جرثقیل شوند و حتی نوع لاستیک زمستانی مورد استفاده می تواند تا ۲۵ درصد مس تزگیری را کاهش دهد بعضی جرثقیل سقفی افراد عقیده دارند خرید ۴ حلقه لاستیک تنها برای استفاده در زمستان عاقلانه نیست که در پاسخ سرویس جرثقیل باید بگوییم، هزینهخرید ۴ حلقه لاستیک زمستانی در برابر خسارت ناشی از برخوردشما با گاردریل، جرثقیل دست دوم های دیگر و یا حتی عابران پیاده بسیار ناچیز است دانلود جرثقیل کارگاهی با معرفی مدل ۲۰۱۸ شاسی بلند تیگوان، فولکس واگن از پیشرانهجدید خانواده جرثقیل کارگاهی | جرثقیل وینچ رونمایی کرد این پیشرانه بر اساس سیکل جدیدی به نام سیکل بوداک عمل می کند که تفاوت بسیار کوچکی جرثقیل دست دوم | جرثقیل کارکرده با عملکرد پیشرانه های مرسوم دارد سعی ما این است که تا حد اان از ورود به مباحث پیچیدهمهندسی جرثقیل بپرهیزیم و به ساده ترین شکل من تفاوت این پیشرانه با پیشرانه های دیگر را بیان کنیم به طور جرثقیل دستی کلی تفاوت اصلی پیشرانهجدید فولکس واگن در دریچه های ورودی سیلندرها نهفته است در این پیشرانه جرثقیل دستی بر خلاف سایر پیشرانه های مرسوم، دریچه های ورود سوخت و هوا به اندازهچند میلی ثانیه زودتر ه تعمیر جرثقیل می شوند که در ادامه به بررسی تأثیرات این تفاوت کوچک می پردازیم برای درک بهتر نحوهعملکرد قیمت جرثقیل برج این پیشرانه، ابتدا نیاز است تا با اصول اولیهموتورهای احتراق داخلی آشنا شویم در یک موتور خدمات جرثقیل احتراق داخلی هوا وارد محفظهاحتراق می شود، سپس با سوخت ترکیب می شود و با بالا آمدن پیستون فشار طراحی سازه جرثقیل مخلوط سوخت و هوا افزایش می یابد و در مرحلهآخر با ایجاد جرقه، مخلوط مشتعل می شود این اشتعال خرید جرثقیل خودرویی سبب افزایش ناگهانی حجم مخلوط سوخت و هوا می شود که دلیل آن تولید گاز در فرآیند احتراق است فروش جرثقیل خودرویی این افزایش حجم ناگهانی به پیستون نیرو وارد می کند و آن را به سمت پایین هل می دهد

حرکت پیستون جرثقیل وینچ به سمت پایین باعث ایجاد نیروی محرک می شود و شما را قادر می سازد بدون هیچ زحمتی به نی در بزرگ جرثقیل راه ها حرکت کنید یا با فشار بیش از حد پدال گاز، به سرعت های بالا برسید به پیشرانه هایی که جرثقیل دست دوم در آن ها این مراحل برای تولید قدرت اتفاق می د، در اصح مهندسی پیشرانه های با سیکل آتکینسون نصب جرثقیل می گویند و تقریبا از اختراع اولین تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته اند باز و ه شدن مسیرهای جرثقیل سقفی زنجیری ورود و خروج هوا و سوخت در پیشرانه هایی که بر اساس سیکل آتکینسون عمل می کنند، بر اساس یک زمان جرثقیل سقفی بندی دقیق صورت می پذیرد که با حرکت پیستون هماهنگ است درصورتی که در یک پیشرانه مسیرهای ورود تاورکرین | جرثقیل برج | تاور کرین سوخت و هوا به داخل محفظهاحتراق کمی بیشتر از حد دارد باز بماند پیشرانهبا سیکل میلر ، بخشی از جرثقیل سقفی زنجیری مخلوط سوخت و هوای تحت فشار به مسیرهای ورودی پس زده می شود و در نتیجهآن، نسبت تراکم پیشرانه جرثقیل دستی کاهش می یابد کاهش نسبت تراکم پیشرانه به این معنا است که پیستون فشار کمتری برای متراکم کردن انواع جرثقیل برج مخلوط سوخت و هوا متحمل می شود و در نتیجه راندمان پیشرانه به میزان اندکی بالا می رود؛ اما این جرثقیل دستی افزایش راندمان به بهای کاهش اسب بخار تولیدی توسط پیشرانه حاصل می شود یکی از مهندسان فولکس خرید جرثقیل خودرویی واگن با نام بوداک، با آگاهی از سیکل میلر و نتایج حاصل از آن، پیشرانه ای طراحی کرده است که در نصب جرثقیل آن مسیرهای ورود سوخت و هوا، بر خلاف سیکل میلر، اندکی زودتر از حد نال ه می شوند ه شدن سریع جرثقیل کارکرده تر سوپ های ورودی باعث می شود که میزان کمتری سوخت و هوا به محفظهاحتراق وارد شود و در طی فرآیند جرثقیل دست دوم | جرثقیل کارکرده تراکم، مشابه وضعیتی که در سیکل میلر وجود دارد، پیستون فشار کمتری متحمل می شود در نتیجه، جرثقیل پرتابل سیکل بوداک نیز به بهای کاهش قدرت، سبب افزایش راندمان پیشرانه می شود پس به راستی نقطهقوت جرثقیل کارکرده پیشرانهبوداک فولکس واگن در کجا است؟ تصور کنید در بزرگ راهی با سرعت ثابت در حرکت هستید؛ در خدمات جرثقیل چنین شرایطی که کاهش قدرت پیشرانه اهمیت چندانی ندارد، سیکل بوداک سبب افزایش راندمان و کاهش تعمیر و نگهداری جرثقیل مصرف سوخت می شود اما در شرایطی که قدرت تولیدی پیشرانه اهمیت زیادی دارد چطور؟ برای حل این سازه جرثقیل مشکل، مهندسان فولکس واگن ی طراحی کرده اند که تقریبا مشابه های زمان بندی متغیر سوپ ها در پیشرانه جرثقیل دستی سیار های مدرن است این در شرایطی که حداکثر توان پیشرانه مورد نیاز است، زمان بندی باز و ه شدن سوپ سازه جرثقیل ها را از سیکل بوداک به حالت دارد باز می گرداند و به نوعی سبب شدن پیشرانه می شود با مشاهدهویدیوی سازه جرثقیل زیر با نحوهعملکرد این پیشرانه و جزئیات مهندسی آن بیشتر آشنا خواهید شد دانلود با کیفیت جرثقیل سیم بکسلی | نظر شما در مورد پیشرانهجدید فولکس واگن چیست؟ جرثقیل برج پس از حضور ماموریت موفق آمیز در جنگ جهانی دوم، جیپ آن دوران، به لطف چهار چرخ جرثقیل دست دوم خود در دهه۵۰ و ۶۰ میلادی به پلتفی محبوب برای افراد اهل ماجراجویی در مناطق جنگلی و کوهستانی سازه جرثقیل و خانواده های ساکن در مناطق خارج از شهر شد امروزه در های ، تقریبا یک سوم آن ها، از تمام چرخ نصب انواع جرثقیل محرک یا چهار چرخ محرک به عنوان قابلیتی برای افزایش چسبندگی به سطح استفاده می کنند بطور کلی، جرثقیل دستی اکثر وانت پیک ها و شاسی بلندهای بزرگ چهار چرخ محرک را یا بصورت دارد و یا در قالب شن ارائه طراحی سازه جرثقیل می دهند؛ از طرفی تمام کراس اور ها و شاسی بلندهای محور جلو و تعداد زیادی از های سواری و سدان جرثقیل سیار محور جلو و محور عقب، می توانند به تمام چرخ محرک مجهز شوند مزیت های هر به عل زیادی چون نوع جرثقیل سقفی زنجیری و نحوهاستفاده از آن و البته فصول سال و جاده ها گی دارد در ادامه هر را بطور جداگانه بررسی کرده سازه جرثقیل و در پایان، به نکات منفی هر کدام اشاره می کنیم چهار چرخ محرک در دهه ۱۹۸۰ و پیش از آن، های نصب جرثقیل مجهز به چهار چرخ محرک فقط در مدل های وانت و مدل های مرتبط با پیک خلاصه می شد؛ این ها که معمولا جرثقیل خودرویی دو دیفرانسیل خوانده می شدند و با نشان فخر می فروختند، بیشتر توسط افراد اهل گشت و گذار در مناطق جرثقیل بوم خشک ناهموار یا ساکنین مناطق کوهستانی استفاده می شدند قابلیت های آف رود و گذر از جاده های ناهموار جرثقیل وینچ این شاسی بلندها همیشه مورد توجه بود اما در آن دوران، راننده باید از پیاده می شد و بصورت دستی جرثقیل دستی با قفل کردن هاب های چرخ جلو، تمام توان موتور را به چهار چرخ می رساند اما های چهار چرخ محرک جرثقیل سیار | جرثقیل پرتابل | جرثقیل دستی سیار امروزی بسیار پیشرفته تر هستند و انواع مختلف را به دارند که البته قابلیت فعال/غیر فعال شدن جرثقیل خودرویی در حین حرکت را نیز در اختیار قرار می دهند

ساده ترین و ان ترین چهار چرخ محرک، به چهار چرخ خدمات جرثقیل محرک یک جانبه معروف است در این ، قدرت پیشرانه فقط به اکسل عقب منتقل می شود مگر زمانی که راننده فروش جرثقیل خودرویی دکمهمخصوصی را فشار دهد تا چرخ های جلو نیز وارد انتقال قدرت شوند اکثر پیک ها و شاسی بلندهای تعمیر جرثقیل امروزی به چهار محرک کامل مجهز هستند؛ در این راننده قابلیت انتخاب بین حالت های محور عقب، چهار جرثقیل سیار چرخ محرک و خودکار را دارد در حالت خودکار، فقط در صورت تشخیص حسگرهای موجود در ، چرخ های جلو جرثقیل سیار هم نیرو می گیرند نوع دیگر چهار چرخ محرک دائمی بوده که مانند حالت خودکار قبلی است، اما در جرثقیل دستی سیار همهشرایط تمام چرخ ها نیرو می گیرند و فقط نسبت توزیع این نیرو با توجه به شرایط موجود متفاوت جرثقیل خودرویی است بطرو کلی، های چهار چرخ محرک به ویژگی سنگین مجهز هستند؛ در این حالت حداکثر گشتاور در جرثقیل سقفی اختیار قرار می گیرد تا عبور از چاله های گلی و برفی یا شیب های تپه ها اان پذیر شود برای فعال جرثقیل سقفی | جرثقیل سیم بکسلی کردن حالت سنگین، راننده باید دکمه یا اه مخصوصی را فعال کند؛ این حالت فقط برای استفاده در سرعت جرثقیل سقفی | جرثقیل سیم بکسلی پایین و آن هم به مدت کوتاه طراحی شده است تمام چرخ محرک تمام چرخ محرک در بسیاری از های سواری جرثقیل پرتابل و سدان، تقریبا تمام کراس اورها و شاسی بلندهای جاده ای، چندین شاسی بلند که بر پایه پیک ساخته نصب جرثقیل شده اند و یک مینی ون وجود دارد این مانند چهار چرخ دائمی است که برای حفظ چسبندگی لازم در جاده جرثقیل بوم خشک های بارانی یا برفی، نیروی کافی را به تمام چرخ ها منتقل می کند این نوع ها برای کسانی که در تاورکرین | جرثقیل برج | تاور کرین مناطق دوراده و برفی زندگی می کنند و به دنبال یکتوانا در شرایط سخت و البته قابلیت های سواری جرثقیل سیم بکسلی خوب یکمحور عقب در جاده های صاف هستند، مناسب است برخی های تمام چرخ محرک، با استفاده از گشتاور جرثقیل کارگاهی | جرثقیل وینچ برداری، هندلینگ را بهتر کرده و سرعت پیچیدن را افزایش می دهند علاوه بر این، های تمام چرخ محرک، جرثقیل وینچ مشکلات همیشگی های محور جلو و محور عقب را برطرف می کنند های محور عقب معمولا مستعد بیش فانی فروش جرثقیل خودرویی و انحراف بخش عقب هستند، از طرفی های محور جلو با مشکل انحراف فان ناشی از گشتاور دست و پنجه ن خرید جرثقیل خودرویی می کنند در شرایط رانندگی نال، برخی های تمام چرخ محرک ۱۰۰ درصد قدرت را به چرخ های جلو می تعمیر و نگهداری جرثقیل فرستند، اما بعضی ها، قدرت با بطور ۵۰-۵۰ بین محور عقب و جلو تقسیم می کنند بیشتر های لوکس و انواع جرثقیل برج اسپرت که به تمام چرخ محرک مجهز هستند، به منظور حفظ حس رانندگی اسپرت، قدرت بیشتری را به محور جرثقیل پرتابل عقب می فرستند برخلاف های چهار چرخ محرک، در های خبری از های سنگین نیست که همین مورد نشان دهندهعدم جرثقیل سقفی وجود قابلیت های آف رود در این نوع ها است برخی شاسی بلندها و کراس اورها به مدیریت سطح جاده نگهداری جرثقیل مجهز هستند؛ در این نوع با تنظیم محرک بودن چهار چرخ و وجود حالت های مختلف رانندگی، حداکثر چسبندگی تعمیر جرثقیل حاصل می شود معمولا این نوع ها با رانندگی در شرایط نال، برفی، شنی و گلی از طریق دکمه ها و اه جرثقیل کارگاهی | جرثقیل وینچ های موجود در کنسول مرکزی فعال می شوند محدودیت ها و نکات منفی معمولا در صورت شن بودن تمام جرثقیل کارگاهی چرخ یا چهار چرخ محرک، باید انتظار افزایش قیمتی حدود ۲ هزار دلار را داشته باشیم، البته با توجه نگهداری جرثقیل به محل زندگی شما، شاید وجود این شن باعث فروش سریع تر هم شود علاوه بر قیمت کلی، باتوجه به پیچیده جرثقیل سقفی بودن این ، برای تعمیر و نگهداری باید بیشتری هم پرداخت کنید از طرفی با نصب این بر روی و افزایش تاورکرین | جرثقیل برج | تاور کرین وزن، مصرف سوخت نیر بیشتر خواهد شد

رانندگی در حالتی که به تمام چرخ ها نیرو وارد می شود، تعویض جرثقیل کارکرده زودهنگام لاستیک ها را هم به دنبال دارد اگر بخواهیم منطقی نگاه کنیم، در صورتی که در مناطق جرثقیل صعب العبور یا برفی زندگی نمی کنید، دلیلی برای خریدتمام یا چهار چرخ محرک موجود ندارد در مجموع، انواع جرثقیل برج های محور عقب، به دلیل افزایش چسبندگی و جلوگیری از انحراف، منفعت بیشتری را از چهار چرخ محرک سازه جرثقیل می برند از سوی دیگر، با در نظر گرفتن شرایط برف کمتر در اکثر مناطق شهری و حاشیه ای، های سدان جرثقیل بوم خشک یا کراس اورهای محور جلو جوابگو خواهند بود باید در نظر بگیرید که نکات منفی یک در ارتباط با جرثقیل برج آب و هوا و شرایط مربوط به آن، به سادگی با تعویض تایرهای مناسب آن شرایط برطرف می شود اگراسپرت جرثقیل زنجیری با تایرهای معمولی و تاانی دارید، بهتر است در فصل زمستان حداقل تایرهای چهار فصل فصل را نصب جرثقیل خودرویی کنید اما اگر در مناطقی زندگی می کنید که در زمستان معمولا برف زیادی می بارد، حتما باید تایرهای جرثقیل بوم خشک مخصوص زمستانی داشته باشید جالب است بدانید که بر اساس آزمایش های انجام شده، یکمحور جلو با جرثقیل سیار | جرثقیل پرتابل | جرثقیل دستی سیار تایرهای زمستانی در برابر یکتمام چرخ محرک با قدرت مساوی و تایرهای چهار فصل، عملکرد بهتری را جرثقیل بوم خشک در برف خواهد داشت به هر حال باید یادآوری کنیم که مهم نیستشما به چه ی مجهز است، در پایان این جرثقیل سیار | جرثقیل پرتابل | جرثقیل دستی سیار قوانین فیزیک است که پیروز می شود در جاده های برفی یا بارانی، نیرو گرفتن تمام چرخ ها سرعت نصب انواع جرثقیل بیشتری به می دهد؛ شاید در جاده های یخی این کمی ک کننده باشد، اما هندلینگ خیلی کم بهبود می یابد جرثقیل خودرویی و البته این نوع ها تقریبا هیچ تاثیری بر فرآیند تز گرفتن نخواهند گذاشت حتی پرقدرت ترین های قیمت جرثقیل برج چهار چرخ محرک هم اگر بدون توجه به شرایط جاده رانندگی شوند، بدون شک منحرف خواهند شد جرثقیل زنجیری


AWD یا 4WD؟ کدام سیستم بهتر است؟

which_wordpress_blog: 
https://gizehbox.wordpress.com/?p=29|||142421004