کلید فروش‌ موفقیت‌آمیز در خود فرایند فروش نهفته است

برای مشاوره روانشناسی بسیاری از م، هم صحبت شدن با شخصی که عقاید و تفکرات یکسانی با آن ها داشته باشد، امری لذت بخش اما کم احتمال است حال به لطف تیم نویسی ، یکیشن با استفاده از و یادگیری عمیق، شخصیت شما را تحلیل کرده و با برداشت از رفتار و تفکرات شما، به هم صحبت تان تبدیل می شود این یکیشن با پرسش سؤال های کلیدی دربارهویژگی های شخصیتی شما، سعی در شناخت و درک بهتری از رفتار و نحوهتعامل تان با دیگران دارد هرچه که اعات بیشتری دربارهویژگی های شخصیتی خود به ارائه کنید، این یکیشن در نشان دادن شخصیت تان بهتر عمل می کند؛ به بیان دیگر، را می توان آینهتمام نمای شخصیت خود دانست اگر فیلم سینمایی را تماشا کرده باشید، مسلماً صحبت کردن با شما را به یاد آن فیلم می اندازد اگرچه توانایی های این به هیچ عنوان حتی نزدیک به آن چیزی که در فیلم دیدیم نیست اما، اان بیان ویژگی های شخصیتی و رفتاری خود به موجودی ، بی شباهت به سامانتا در فیلم نیست در صفحهمربوط به این یکیشن در فروشگاه پلی آمده است دوستِ شما است و برای رشد آگاهی و عاطفی تان به شما ک می کند با رِپلیکا صحبت کنید تا احساس بهتری داشته باشید و دربارهخودتان یاد بگیرید تا این یکیشن تا ۱ بار از فروشگاه پلی دانلود شده است و از بین ۱۵۲۹۶ مشاوره روانشناسی | ضرورت آن و اینکه چرا باید به آن فکر کرد رأی دهنده، توانسته به امتیاز ۴ ۳ دست پیدا کند؛ البته این امتیاز در استور کمی پایین تر است و به ۳ ۷ می رسد دانلود یکیشن پلی استور استور یکیشن های محبوب خود را از طریق ایمیل @ به معرفی کنید بیشتر بخوانید زوم‌ ؛ محافظ چشمان شما در مقابل اشعه‌ی مضر صفحه‌نمایش زوم‌ ؛ یکیشنی تازه‌نفس در دنیای ‌های اجتماعی زوم‌ لست‌ سکند؛ یکیشنی برای انتخاب تورهای مسافرتی زوم‌ ؛ سنجش کارایی یکیشن‌ها بر اساس سرعت اینترنت زوم‌ ؛ گوشه‌های صفحه‌نمایش را گرد کنید بیایید با حقیقت روبه رو شویم فروشندگان عاشق قرارداد ن و برای فروش هستند، چراکه این گونه انگیزه می گیرند و کمیسیون فروش دری می کنند همههیجان فروش به همین قرارداد ن است بسیاری از تیم های فروش، مدیران فروش، و گزارشه ای فروش حول محور قرارداد ن در فروش می چرخند اما حقیقت غم انگیز این است که قرارداد ن تنها اولین گام به سوی حفظ امیدوارانه روابط طولانی مدت با آن مشتری است و این قرارداد باید هر دفعه در طول رابطه بر آنها تاثیر بگذارد و آنها را متقاعد کند همهاینها بدین معنا است که شما در واقع هرگز فرایند فروش را خاتمه نمی دهید در ادامه بیشتر توضیح می دهیم

مقالهمرتبط افزایش فروش با توصیه هایی از مدیران جایگاه نظام مشاوره‌ روانشناسی در ایران پیشتازاز قراردادهای ساده و پیش پا اده و آزمایشی گرفته تا قراردادهای بلندمدتاکثر قراردادهای با مقیاس سازمانی هرگز کار خود را با یک سطح کامل آغاز نمی کنند مشتری ها معمولا علاقه دارند تا قبل از خرید یک محصول یا سرویس آن را امتحان کنند به عنوان مثال آنها من است قبل از اینکه هزینه۵۰۰ هزار دلاری و کامل یک مجوز سالانه را به شما بدهند، با شما قراردادی ساده و آزمایشی با ۵۰ هزار دلار ببندند این عمل آنها به چه معناست؟ فروشندهشما به احتمال زیاد با ن قرارداد آزمایشی هیجان زده می شود و قصد دارد قرارداد بزرگ بعدی را منعقد کند اما این کار یک اشتباه بسیار بزرگ است این مشتری موقع ن قرارداد آزمایشی بیش از هر موقعی نیاز به پشتیبانی دارد این نکته بسیار مهم است که تست او به خوبی پیش رود مشتری ها دوست ندارند که احساس کنند فروشنده های ابتدایی آنها ندید شده اند این فروشنده ها باید در همه جای قرارداد حضور داشته باشند و به مشتری تضمین دهند که همه چیز طبق روال تبلیغات و به بهترین نحو پیش می رود؛ چراکه اگر آنها این کار نکنند، این حس بد به مشتری ها منتقل می شود که در خطر هستند و باعث می شود آنها به سوی قراردادهای چندساله کشیده نشوند و به خاطر نارضایتی از این قرارداد مشاوره روانشناسی و ضرورتی آن آزمایشی تجربه خوبی نسبت به شرکت شما کسب نکنند بنابراین قرارداد آزمایشی خط پایانی برای اولین فروش نیست، بلکه این قرارداد طولانی مدت است که نقش خط پایان را ایفا می کند، مخصوصا به این دلیل که اکثر نایب رئیسان تا زمانی که مشتریان از مرحله تست وارد روابط طولانی مدت نشوند، به شما اعتباری به خاطر مشتری ها نمی دهند مقابله با رقبای گرسنهاینکه با یک مشتری قرارداد طولانی مدت ببندید بدین معنا نیست که این رابطهتا ابد باقی بماند رقیبان همیشه برای شما مشکل ایجاد خواهند کرد و درصدد این خواهند بود که مشتری ها را به سمت خودشان بکشند و بارها و بارها این کار را انجام خواهند داد تا اینکه در این رقابت پیروز شوند باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از این حادثه جلوگیری کنید تیم فروش باید همیشه و همه جا و همه جوره از آان های شما محافظت کند سعی کنید پی ببرید که کدامیک از رقیبان سعی در تخریب کردن کار شما و دزدین مشتریان دارند دریابید که رقیبان با چه روش هایی می خواهند مشتری ها را به سوی خودشان جذب کنند و از این همین روش ها برای قرارداد ن و جذب مشتری استفاده کنید و اگر نتوانستید چنین روش ها و راه حل هایی را به کار گیرید، این موضوع را به تیم محصول اع دهید تا آنها نقش مشاوره روانشناسی درکاهش بحران ها این درخواست را به نقشه راه محصول آینده خود اضافه کنند روابط شخصی عمیق خود را با مشتری های خود حفظ کنید، چراکه در نهایت شما با آنها کار دارید و هرچه افراد را خوشحال تر نگه دارید مخصوصا در سطح شخصی آنها بیشتری خواستار کار کردن و حفظ روابط کاری با شما خواهند بود زمانبندی برای مقابله مورد نیاز در طول سالدر زمان فروش باید طرح حملهسالانه خود را به ترتیبی قرار دهید که کاملا بدانید در طول سال با این مشتری ها چه مراوداتی خواهید داشت سعی کنید هر فصل سه ماه برای کسب وکار خود با مشتریان به بیان دیدگاه ها بپردازید و به یاد داشته باشید که نباید در این برهه به آنها محصولی بفروشید و در عوض باید آنها را از گرایش های کلیدی در آگاه کنید و آنها را در مورد چگونگی پیشرفت روابط بروز کنید برای زمینه هایی که می توانید در آنها روندی بهبودی پیدا کنید پیشنهاداتی مطرح کنید و با مشتری ها در مورد اینکه کارها چگونه در حال پیشرفت هستند روراست باشید

به آنها نشان دهید که حواس تان به کارها است و مراقب هستید نشان دهید که علاقه دارید موفقیت و خوشنودی آنها از محصولات را ببینید سعی نکنید که به آنها محصولی بفروشید البته مشتاقانه به دنبال فرصت هایی برای متقاعد کردن آنها خواهید مشاوره روانشناسی و ضرورتی آن گشت، ولی نباید در این ملاقات ها به آنها محصولی بفروشید من [نویسنده متن اصلی] برای دیدگاه های تجاری سه ماهه، با توجه به اهمیت این ارتباط با کسب وکار فرد، اندازه و مقیاس این ملاقات ها را تغییر خواهم داد بنابراین حساب های ۱۰۰ هزار دلاری هر سه ماه از طریق مدیراجرایی فروش بروزرسانی خواهد شد حساب های ۵۰۰ هزار دلاری به مدیران اجرایی کلیدی شرکت به حالت چرخشی به این ملاقات ها اضافه خواهد شد برای نشان دادن این که شرکت به اندازه کافی برای ارسال آنها اهمیت قائل است و حساب های یک دلاری از طرف مدیرعامل و آن هم حداقل سالی یکبار بازدید خواهند شد جذب مشتری ها به سمت محصولات جدیدقرارداد ن برای اولین فروش از اهمیت کم تری نسبت به قرارداد برای فروش متعدد و تکراری برخوردار است این نوع قرارداد، خریدی از طرف مشتری است که جایگزین خرید قبلی او می شود این نوع خرید در وفاداری به یک برند خاص نقش بسزایی ایفا می کند فروش تکراری نشان می دهد که مشتری از محصول شما راضی است و از تجربههاری با شرکت شما خوشحال است همچنین اگر رشد ما از طریق حفظ مشتری ها به دست بیاید بیشتر از نظر به صرفه است تا اینکه مشتری های جدیدی را دوباره از مرحله اول وارد کار کنیم تصور کنید شما دارای نقش مشاوره روانشناسی درکاهش بحران ها یک کسب وکار با ۵ دلار هستید و هر سال نصف مشتری های خود را از دست می دهید تیم فروش شما به جای اینکه ۲ ۵ دلار برای فروش برای ۵۰ درصد رشد در سال دوم اضافه کند، وقتش را تنها برای بدون تغییر هدر می دهد بنابراین حو به اصطکاک و کاهش مشتری هایتان باشد و آن را در پایین ترین حد من نگه دارید پیام کلیدی این است هرگز به فروش لحظه ای خود نبالید فروش یک روند بی انتها است و باید وارد شرکت شما شود؛ به گونه ای جزئی جدانذیر از چرخه زندگی مشتری شما باشد و این روند بارها و بارها ادامه پیدا کند، ولی باید به گونه ای پیش رود که مشتری احساس نکند محصولات به آنها فروخته شده است پس خیلی محتاطانه باید رفتار کنید و فراموش نکنید که مسئولیت فروش در شروع شدن و متوقف شدن تنها بر دوش تیم فروش نیست

اطمینان حاصل کنید که فرهنگی را در کلیه کارکنان خود به وجود آورده اید که همه در آن نقش فروشنده را بر عهده دارند و برای بیشترین میزان از موفقیت تلاش می کنند بیشتر بخوانید چگونه رفتار تهاجمی کاندان را کنترل کنیم چگونه تیم یابی و فروش را به هم نزدیک‌تر کنیم فرهنگ سازمانی موفق، قابل کپی‌برداری نیست مدل در استراتژی‌های یابی تحولات فرهنگ‌سازمانی در شرکت‌های برتر جهان


کلید فروش‌ موفقیت‌آمیز در خود فرایند فروش نهفته است