خوردن این غذاها در بارداری را فراموش نکنید

علت بی خوابی در شب این مواد غذایی، انرژی موردنیاز بدن شما و جنین در حال رشد را در طول بارداری تامین می کند غلات صبحانه غنی شده حتما می دانید که فولات قبل از بارداری و در طول چند هفته اول بارداری بسیار حائز اهمیت است اما بهتر است بدانید باید ویتامین بدن را در طول ماه بارداری در سطح مناسبی نگه دارید کارشناسان تغذیه توصیه می کنند که هر روز مقدار مشکلات خواب میکروگ از طریق مل های ویتامین یا غذاهای غنی شده غلات صبحانه بهترین پیشنهاد برای انجام دادن این کار است ، و میکروگ دیگر از طریق غذاهایی که از نظر فولات در سطح بالایی قرار دارند مانند لوبیای چشم بلبلی از این ویتامین در بدن خود ذخیره کنید لوبیاها و عدس همه خانمها هر روز به گ پروتئین اضافه در طول دوران بارداری نیاز دارند در درمان خواب سبک مجموع حداقل گ لوبیاها و عدس منابع خوبی در این مورد هستند و در هر پیمانه، گ پروتئین ی می شود همچنین از فیبر بالایی که به پیشگیری از یبوست ک می کند نیز برخودار است یک پیمانه عدس پخته شده نیمی از فولات مورد نیاز شما را فراهم می کند یک بشقاب برنج و سالاد نیز به آن اضافه کنید کلم بروکلی نه تنها حاوی مواد مغذی لازم برای یک بارداری درمان خواب سبک سالم است، مثل کلسیم و فولات، بلکه از فیبر بالایی برخوردار بوده و به خاطر داشتن آنتی اکسیدان بالا، با بسیاری از بیماریها مبه می کند از آنجائیکه کلم بروکلی حاوی مقدار زیادی ویتامین است، زمانیکه با غذاهای سرشار از آهن مصرف می شود، مثل برنج قهوه ای و ماکارونی گندم، به جذب آهن در بدن شما ک فراوانی می کند موز موز سرشار از پتاسیم بیدار شدن مکرر در خواب است و بدن در طول بارداری برای مبه با خستگی به این ماده نیاز دارد همچنین به دلپیچه چنانچه با آن روبرو هستید ک می کند آنها را قطعه قطعه کرده و داخل غلات صبحانه یا داخل اسموتی با ماست، توت، یخ و آب پرتقال بریزید گوشت بدون چربی در طول بارداری نیاز روزانه شما به آهن دو برابر می شود بنابراین برای غذاهایی که سرشار از آهن هستند علت بی خوابی در شب اهمیت خاصی قائل شوید اگر به خوبی از غذاهای غنی شده از آهن استفاده نکنید، احساس خستگی خواهید کرد آهن موجود در گوشت به راحتی جذب بدن شما می شود پنیرها پنیرهای بدون خطر محدود هستند اما آنها انواع مختلفی دارند مانند چدار و موزارلا

پنیرها کلسیم مورد نیاز بدن را به شما می رسانند گ پنیر حاوی تا میلی گ کلسیم است همچنین پنیرها بیدار شدن مکرر در خواب از میزان پروتئین بالایی برخوردارند تخم مرغ بسیاری از خانمها در طول دوران بارداری اشتهایی نسبت به خوردن گوشت ندارند تخم مرغ به عنوان منبع خوب پروتئین می تواند جایگزین مناسبی باشد بهتر است بدانید آنها حاوی تمام اسید آمینه ضروری بدن هستند هیچ پیشنهادی برای آماده کردن یک شام سریع بهتر از املت با مقدار زیادی سبزیجات خورد بد خوابی شده و کمی پنیر نیست اگر بو و رایحه غذا حال شما را دگرگون می کند، تخم مرغ را سفت کنید و آن را داخل سالاد خورد کنید و میل کنید آرد جو دوسر برای آنکه از ابتدای روز انرژی داشته باشید و احساس خستگی نکنید، روز خود را با خوردن نان های جو یا یک بشقاب جو آغاز کنید کربوهیدارت موجود در آرد جو دو سر انرژی شما را افزایش می دهد محتویاتی که عوارض نخوابیدن در شب در سبوس جو وجود دارد ، به کاهش سطح کلسترول ک می کند به جای استفاده از آرد جو شیرنین طعم دار، نوع ساده آن را بپزید و یک یا دو قاشق چایخوری شربت افرا به آن بیافزایید سبزیجات اسفناج پخته شده حاوی مقدار زیادی فولات و آهن است کلم و شلغم نیز منبع خوب کلسیم هستند با این مواد می توانید سالادهای متنوعی را درست کنید اگر از کاهو استفاده بد خوابی می کنید سعی کنید کاهو هایی انتخاب کنید که سبز پرنگ هستند برگهایی که رنگ سبز آنها تیره است از ویتامین بیشتر و بالاتری برخوردار هستند همچنین می توانید در ساندویچ ها، سوپ و پاستاهای خود از سبزیجات نیز استفاده کنید

نان های سبوس دار نان های سبوس دار حاوی فیبر هستند با استفاده از آنها مطمئن باشید که روزانه تا گ فیبر پیشنهاد مشکلات خواب و درمان بی خوابی شده را مصرف کرده اید همچنین این دسته از نان ها منبع غذایی خوبی برای ذخیره آهن و زینک هستند پرتقال این میوه سرشار از ویتامین ، فیبر بوده و از آنجایی درصد آن از آب هستند، به شما در ذخیره کردن آب و مایعات روزانه در بدن ک می کند آجیل و کره آجیل نات باتر چربی برای رشد مغز جنین ضروری است و به شما ک می کند تا برای طولانی مدت بی خوابی های عاشقانه احساس گرسنگی نکنید کارشناسان تغذیه پیشنهاد می کنند بعضی از چربی های اشباع شده مثل چربی موجود در گوشت و کره را جایگزین چربیهای اشباع نشده که در آجیل ی می شود کنند اما از آنجاییکه آنها از نظر چربی و کالری در سطح بالایی قرار دارند، پیشنهاد می شود گ آجیل و فقط قاشق سوپخوری از کره آجیل استفاده شود اگر نسبت به آنها حساسیت دارید، مشکلات خواب کارشناسان پیشنهاد می کنند از غذاهای حساسیت زا در میزان بالا مثل کره بادام زمینی استفاده نکنید برخی از مطالعات نشان می دهد، غذاهای آلرژی زا من است در جنین داخل رحم ایجاد حساسیت کند و همین مسئله خطر حساسیت غذایی در دوران کودکی آنها را بالا می برد میوه های خشک شده برگه و قیسی بسیار خوشمزه هستند و به عنوان یک میان وعده محسوب می فواید کم خوابی شوند و همچنین زمانیکه احساس کردید به یک خوراکی شیرین نیاز دارید بسیار مفید هستند پیشنهاد می شود از میوه های خشکی مثل زدآلو، گیلاس زغال اخته که برای جلوگیری از عفونت ادرری نیز موثر است استفاده کنید، اما از خوردن موز خشک شده خودداری کنید به این علت که سرشار از چربی است و در فراورده های نفتی از آنها استفاده می شود منبع


خوردن این غذاها در بارداری را فراموش نکنید